Siirry sisältöön

Uudet palvelut verkkokaupan logistiikkaan ja palautteen keräämiseen laajentavat OPn palveluvalikoimaa

Palautekysely puhelimen näytöllä

OPn kaupankäynnin palveluvalikoima verkkokauppiaille monipuolistuu. Uudet tuotteet OP Paketti ja OP Verkkokauppakokemus laajentavat palveluita maksamisesta muillekin kaupankäynnin alueille. Molemmat palvelut tarjoaa Checkout Finland.

– Haluamme tukea kauppiasta hänen liiketoimintansa kaikissa vaiheissa, jotta hän pääsee mukaan kaupankäynnin digitaaliseen kehitykseen parhaalla mahdollisella tavalla, sanoo Checkoutin toimitusjohtaja, OPn kaupankäynnin palveluista vastaava Perttu Kröger.

 

OP Paketti tekee verkkokaupan toimituksista asiakaspalveluvaltin

OP Paketti on selainpohjainen palvelu, joka tarjoaa nykyaikaisen ja turvallisen tavan hallita verkkokaupan kuljetuksia. Kauppiaat saavat OP Paketin avulla käyttöönsä useiden kuljetusyhtiöiden palvelut kätevästi yhdellä sopimuksella ja yhdellä integraatiolla.

Palvelu tehostaa tilausten käsittelyä, toimitusketjua ja asiakaspalvelua toimituksen aikana.

– Palvelu esimerkiksi kertoo toimitushinnat ja -ajat asiakkaalle jo ostoskorivaiheessa ja tarjoaa kattavan lähetyksen seurannan helposti yhdessä paikassa. Verkkokauppias myös hyötyy valmiiksi neuvotelluista, edullisista kuljetussopimuksista, kertoo Kröger.

Voimakkaasti skaalautuva OP Paketti sopii niin pienen kuin suuren verkkokaupan toimituksiin. Käyttöönotto käy nopeasti palvelun sivuilta. Palvelun tuottaa suomalainen logistiikkayritys Shipfunk Oy.

 

OP Verkkokauppakokemus on palautetyökalu, joka auttaa kehittämään kauppaa

OP Verkkokauppakokemus auttaa luotsaamaan mahdollisimman suuren osan verkkokaupan vierailijoista ostoskorin kautta asiakkaaksi. Palvelun palautekyselyt kertovat kauppiaalle, mitä asiakkaat ostokokemuksestaan oikeasti ajattelivat ja miksi matka mahdollisesti jäi kesken. Oliko tuotevalikoima riittävä? Tarjottiinko kaupassa sopivat toimitus- ja maksuvaihtoehdot?

– Palvelun avulla kauppias voi mitata asiakkaan matkaa verkkokaupassa kokonaisvaltaisesti. Kun myynnin ongelmakohdat ovat kerätyn asiakasdatan myötä tiedossa, on oman kaupan kehittäminen ja myynnin kasvattaminen paljon helpompaa, sanoo Kröger.

OP Verkkokauppakokemusta käytettiin asiakaspalautteen keräämiseen Suomen paras verkkokauppa -kilpailussa, jonka OP järjesti tänä keväänä yhdessä kumppaneidensa kanssa. Lue voittajien haastattelusta, mikä kilpailussa oli osallistujan näkökulmasta kiinnostavinta!

OP Verkkokauppakokemuksen toteuttaa suomalainen kasvuyritys Feedbackly Oy.