Siirry sisältöön

Kuluttajatuki

Mikä on Checkout Finland?

Olemme yksi Suomen johtavista maksunvälittäjistä. Takaamme sinulle turvallisen maksutapahtuman. Kun ostat verkkokaupasta, joka käyttää maksunvälityspalveluamme, tiedät rahojesi kulkevan tietoturvallisesti perille ja henkilökohtaisten tietojesi pysyvän suojassa. Autamme sinua mahdollisissa verkkokaupan maksuliikenteen ongelmatilanteissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, p. 0800 552 010 (0,00 €/min) arkisin klo 9–17 tai asiakaspalvelu@checkout.fi

 

Luotettava ja lähellä

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Kauppiaasta riippuen voit maksaa myös yleisimmillä luottokorteilla. Toimintamme on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Onko sinulla kysyttävää maksutapahtumastasi? Ota meihin yhteyttä.  

 

Usein kysytyt kysymykset

1. Keitä olette?

Olemme maksunvälittäjiä ja tarjoamme verkkokaupan maksuvalikoiman.  

 

2. Miksi tililläni näkyy veloitus Checkout Finlandille, vaikka en ole ostanut Checkout Finlandilta mitään?

Olemme toimineet maksusi välittäjänä, joten saatamme näkyä tililläsi vastaanottajana. Mikäli et muista, mistä verkkokaupasta olet ostoksen tehnyt, autamme mielellämme maksun selvittämisessä. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja ota valmiiksi esiin tiedot maksun summasta ja maksupäivämäärästä.  

 

3. Maksu on mennyt tililtäni, mutta tuotetta ei ole toimitettu?

Ongelmatilanteissa ota ensin yhteyttä verkkokauppaan, josta tilaus on tehty. Mikäli et tavoita kauppiasta, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Ota meihin yhteyttä sähköisellä lomakkeella, puhelimitse 0800 552 010 (arkisin klo 9–17) tai sähköpostilla asiakaspalvelu@checkout.fi. Selvitämme kauppiaan kanssa tilauksesi ja maksusi tilan mitä pikimmiten.

 

4. Mistä saan kuitin tekemästäni ostoksesta?

Saat kuitin ottamalla yhteyttä suoraan verkkokauppaan, josta teit ostoksen.