Siirry sisältöön

Usein kysytyt kysymykset

1. Keitä olette?

Olemme maksujen välittäjä ja toimimme verkkokaupan maksuvalikoimantarjoajana.

2. Miksi tililläni näkyy veloitus Checkout Finlandille, vaikka en ole ostanut Checkout Finlandilta mitään?

Olemme toimineet maksusi maksun välittäjänä. Maksu on tullut ensin meidän järjestelmäämme asiakasvaratilille ja sitä kautta kauppiaalle. Tästä syystä tililläsi saattaa vastaanottajana näkyä Checkout Finland Oy. Maksusi välitetään verkkokauppiaalle kuitenkin välittömästi. Mikäli et muista, mistä verkkokaupasta olet ostoksen tehnyt, voimme auttaa maksun selvittämisessä. Ole yhteydessä Checkoutin asiakaspalveluun ja ota valmiiksi tiedot maksun tarkasta summasta ja maksupäivämäärästä.

3. Maksu on mennyt tilitäni, mutta tuotetta ei ole toimitettu?

Ongelmatilanteissa ota aina ensin yhteyttä verkkokauppaan, josta tilaus on tehty. Mikäli et saa yhteyttä kauppiaaseen, kontaktoi Checkoutin asiakaspalvelua sähköisellä lomakkeella tai puhelimitse 0800 552 010 arkisin klo 9-16. Selvitämme kauppiaan kanssa tilauksen ja maksun tilan. Suurin osa meille ilmoitetuista tilausongelmista selviää avullamme. Varsinaisia ongelmatilanteita on harvoin. Yleisimpiä ongelmia ovat: internet yhteyden katkeaminen kesken maksutapahtuman teon tai palaaminen verkkokauppaan ei ole onnistunut maksun suorittamisen jälkeen. Näissä tapauksissa järjestelmämme korjaa maksun maksetuksi muutaman päivän viiveellä automaattisesti.

4. Mistä saan kuitin tekemästäni ostoksesta?

Virallisen kuitin ostosta saat ottamalla yhteyttä suoraan verkkokauppaan, josta ostos on tehty.