Siirry sisältöön

Checkoutin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2016

Toteutimme syksyllä monipuolisen asiakastyytyväisyyskyselyn, johon saimme lähes 300 vastausta. Lämmin kiitos kaikille osallistuneille! Tulokset kertovat monin tavoin hyvin tehdystä työstä, mutta parannettavaakin toki löytyi.

Erityisen mukavaa oli kuulla, että useampi kuin joka toinen vastaaja suosittelisi Checkoutia verkkokauppaa perustavalle ystävälleen.

Extranet vastaa tarpeisiin

85 % vastaajista piti kauppiaan Extranet-palvelun käyttöä kaikkiaan helppona tai melko helppona. Erityisesti maksutapahtumien haku koettiin sujuvaksi ja tilitysraportin sisältö riittäväksi. Hieman pienempi prosentti arvioi palvelun käyttöön tarvittavien materiaalien olevan riittäviä tai raportointityökalujen tarpeeksi kattavia.

Ystävällistä asiakaspalvelua

Valtaosa koki Checkoutin henkilökunnan ystävälliseksi, palvelualttiiksi ja asiantuntevaksi. Ongelmat olivat tulleet ratkaistuiksi siinä määrin, kun niitä oli ylipäätään ilmennyt. Huomattavalla osalla vastaajista ei ollut ollut tarvetta asioida teknisen asiakaspalvelun kanssa lainkaan.

Käyttö miellyttävää, sopiva hinnoittelu

Checkout-maksupalvelun käyttö nähtiin helpoksi ja miellyttäväksi. 90 % vastaajista oli täysin tai osittain samaa mieltä. Hinnoittelua pidettiin pääasiassa sopivana. Varsinkin avoimissa vastauksissa kuukausimaksuton Starttipakettimme sai kehuja.

Maksupalvelumme sai kokonaisuudessaan hienon keskiarvon 4,16 asteikolla 0–5. Tästä on hyvä jatkaa luvun korottamista.

Suurkiitos vielä kaikille vastanneille! Palautteenne on meille hurjan tärkeää ja iso apu, jotta voimme kehittää teille entistä parempia palveluita.

 

Haluatko tietää lisää asiakastyytyväisyyskyselystä? Vastaamme mielellämme kysymyksiin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)